Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa, a. s.

Komunikace je základ spokojenosti

Vážení pacienti, s ohledem na snahu zlepšit komunikaci mezi námi a minimalizovat počet konfliktních situací, které někdy vznikají pouze na základě vzájemného nepochopení, bychom Vás chtěli informovat o tom, jak si co nejvíce zpříjemnit a zjednodušit svůj nástup do nemocnice.  

Základním kamenem spokojenosti je mít v pořádku připravené všechny doklady a popř. seznam užívaných léků. Po evidenci dostanete identifikační náramek. Upozorňujeme, že čekání na vyšetření na Centrálním příjmu může nějakou dobu trvat. Mějte prosím strpení, neboť nikdy nevíte, zda za těmi těžkými dveřmi právě teď nebojujeme o něčí život…

Během vyšetření se ptejte na cokoliv, co vás zajímá, svěřte se, z čeho máte strach nebo si nechte dovysvětlit věci, které vám nejsou úplně jasné. Uklidní vás to a budete se moci lépe připravit na to, co vás čeká. Vaše dotazy rádi zodpovíme.

Již před příjmem k hospitalizaci byste měli být rozhodnuti, komu z rodinných příslušníků lze podávat informace o vašem zdravotním stavu. Tyto informace totiž mohou být sdělovány pouze vámi určeným osobám, a to výhradně ošetřujícím lékařem v době od 14:30 do 15:00 hodin. Sestry nemají oprávnění tyto informace podávat.

Pamatujte, že vše lze řešit v klidu, a každá situace má své řešení. Proto není potřeba zaujímat negativní nebo útočný postoj. Jsme tu, abychom vám pomohli. A vy jste tu, abyste si od nás nechali pomoci. Cíl je tedy společný – abyste odsud odcházeli zdraví a schopní vrátit se co nejdříve ke svému původnímu životu.

© 2021 Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa, a. s.

Návrh a tvorba webu